ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Το PEDAG.GR είναι επίσημα εγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του Διαδικτύου , της Ανώνυμης Εταιρίας με την επωνυμία «Ν. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ – Α. ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.» με έδρα την Αθήνα, οδός Προποντίδος 50, Λόφος Σκουζέ, ΤΚ 10444,  με Α.Φ.Μ. 094092737 ΔΟΥ ΦΑΕ Αθηνών και αριθμό ΓΕΜΗ : 000332601000. Το www.pedag.gr (εφεξής: «η Ιστοσελίδα») διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας www.pedag.gr ανά πάσα στιγμή χωρίς να ενημερώνει σχετικώς τους χρήστες. 

Οι παρόντες όροι αφορούν και διέπουν αποκλειστικά τις σχέσεις της επιχείρησης PEDAG.GR (εφεξής: «η Επιχείρηση»), με τα φυσικά πρόσωπα που εγγράφονται στο www.pedag.gr (εφεξής «οι Χρήστες»). Εγγραφόμενοι στο www.pedag.gr, οι Χρήστες ταυτόχρονα αποδέχονται ανεπιφύλακτα τους Γενικούς Όρους Χρήσης (διαθέσιμοι: https://pedag.gr/όροι-χρήσης/) τους Όρους Χρήσης Πωλήσεων από Απόσταση (διαθέσιμοι : LINK ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ) και την παρούσα Πολιτική Επιστροφών και Ακυρώσεων.

Άρθρο 1 Περιγραφή Διαδικασίας Παραγγελίας  – Ακύρωση Παραγγελίας

Οι επισκέπτες/ χρήστες επιλέγουν από τον κατάλογο προϊόντων ή από την αναζήτηση προϊόντων συγκεκριμένα προϊόντα/ κωδικούς προϊόντων και τα τοποθετούν στο Καλάθι Αγορών.

Οι παραγγελίες αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά και οι χρήστες μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να λάβουν γνώση του περιεχομένου της παραγγελίας τους.

Η χρήση της Ιστοσελίδας γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του Χρήστη/ Επισκέπτη.

Στη συνέχεια επιλέγουν από το Καλάθι Αγορών τα προϊόντα που επιθυμούν τελικά να παραγγείλουν/ διαγράψουν.

Κατόπιν συμπληρώνουν στην ειδική φόρμα που προβάλλεται τα στοιχεία της παραγγελίας, όπως τον τρόπο πληρωμής, τον τρόπο, τη διεύθυνση , τα φορολογικά τους στοιχεία και τα τυχόν σχόλια της παραγγελίας.

Επιθεωρούν τη συνολική εικόνα της παραγγελίας, αποδέχονται τους όρους πώλησης από απόσταση λιανικής και δίνουν, κάνοντας κλικ στο πεδίο «Αποδέχομαι», την τελική εντολή παραγγελίας (μόνο τότε ολοκληρώνεται η εντολή παραγγελίας.) Σε κάθε βήμα από τα παραπάνω και για τη διόρθωση σφαλμάτων πριν την ανάθεση της παραγγελίας, υπάρχει επιλογή «Πίσω» δίπλα στο «Συνέχεια» ή «Αγορά».

Εν συνεχεία, μετά την αποδοχή της παραγγελίας, αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) του χρήστη που έχει ήδη καταχωρήσει, ενημερωτικό σημείωμα λήψεως της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας) και επιβεβαίωση των παραγγελθέντων ειδών/ προϊόντων, η διεύθυνση τιμολόγησης και , ο τρόπος πληρωμής, το συνολικό ποσό της παραγγελίας κλπ.

Το χρονικό διάστημα παραλαβής των προϊόντων ποικίλει αναλόγως της διαθεσιμότητας και του τρόπου παράδοσης που έχουν επιλέξει οι χρήστες. Το χρονικό διάστημα παραλαβής θα καθορίζεται επίσης από την γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη. Σε περίπτωση που ο χρήστης βρίσκεται : α) στην Αττική θα παραλαμβάνει σε 24 με 48 ώρες β) στην Επαρχία θα παραλαμβάνει σε 48 με 120 ώρες και γ) στην Νησιωτική Ελλάδα θα παραλαμβάνει σε 96 με 168 ώρες.

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται δίπλα στην περιγραφή του εκάστοτε προϊόντος και παρόλο που η επιχείρηση καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για όλα τα είδη να βρίσκονται διαθέσιμα στις αποθήκες της, υπάρχει η πιθανότητα κάποια εξ αυτών να έχουν εξαντληθεί/ να μην είναι προσωρινά διαθέσιμα ή ο κατασκευαστής/ προμηθευτής τους να έχει παύσει επ’ αορίστως την κατασκευή και διάθεση τους. Σε αυτή την περίπτωση οι χρήστες ενημερώνονται για την διαθεσιμότητά τους κατά την επιβεβαίωση της παραγγελίας όπου και τους ζητείται να επικοινωνήσουν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) με την επιχείρηση/ Ιστοσελίδα για την τροποποίηση της παραγγελίας κατά περίπτωση.

Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα παραγγελίας είτε μέσω (email) στη διεύθυνση info@pedag.gr είτε τηλεφωνικώς στο +30 210 5146281.

Ακύρωση Παραγγελίας

Από την στιγμή που θα εξοφληθεί από τον πελάτη η παραγγελία τότε μόνο θα ξεκινάει η διαδικασία της συγκέντρωσης και της αποστολής των προϊόντων στον πελάτη, εκτός εάν η παραγγελία έχει γίνει με αντικαταβολή, οπότε με την παράδοση των προϊόντων θα εξοφλείται η παραγγελία. Μετά την  παραγγελία και εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν ακόμη αποσταλεί θα παρέχεται στον πελάτη η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας αυτής και της επιστροφής των χρημάτων. Εφόσον τα προϊόντα έχουν ήδη αποσταλεί, θα παρέχεται στον πελάτη η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας αυτής και της επιστροφής των χρημάτων του, αλλά θα επιβαρύνεται ο πελάτης με τα έξοδα της επιστροφής του προϊόντος στο κατάστημά μας.  Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν έχει εξοφλήσει ακόμη την παραγγελία δεν θα ξεκινάει καμία διαδικασία για την συγκέντρωση και την αποστολή των προϊόντων στον πελάτη,  εκτός εάν η παραγγελία έχει γίνει με αντικαταβολή. Στην περίπτωση που η υπηρεσία ταχύ μεταφορών σας έχει παραδώσει το δέμα και δεν επιθυμείτε να το κρατήσετε, τότε ισχύουν οι όροι για την επιστροφή των προϊόντων όπως περιγράφονται παρακάτω στo άρθρο 10.

Άρθρο 2 Υπαναχώρηση – Επιστροφές Προιόντων

Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες : α) είτε η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή, σε περίπτωση παράδοσης ειδών άλλων από αυτά που παραγγέλθηκαν κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση τα είδη έχουν συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της, ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποια από τα είδη είναι ελαττωματικά β) είτε στις περιπτώσεις αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χρήστης έχει δικαίωμα να ζητήσει την επιστροφή τους, κατόπιν συνεννόησης με την Επιχείρηση και με αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος  στην διεύθυνση από την οποία αποστάλθηκε το προϊόν.

Η ως άνω ρύθμιση επιστροφής αφορά μόνο τα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουν πρόβλημα και όχι ολόκληρη την παραγγελία. Η ενημέρωση- συνεννόηση αναφορικά με όλα τα παραπάνω προβλήματα θα πρέπει να γίνεται εγγράφως μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@pedag.gr με συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τους κωδικούς και τις ποσότητες επιστροφής, καθώς και τον τρόπο και χρόνο επιστροφής τους.

Περιπτώσεις και προϋποθέσεις επιστροφής

Α. Επιστροφές λόγω λάθους παράδοσης.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας παραδίδονται άλλα από τα παραγγελθέντα προϊόντα, κατά είδος ή ποσότητα, τότε σας στέλνουμε το σωστό προϊόν και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς παλιού και νέου προϊόντος.

Β. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα ισχύουν τα παρακάτω :

  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (φορτωτική, απόδειξη κ.λ.π.)
  • Μετά την επιστροφή του προϊόντος γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στη συνέχεια επικοινωνία μαζί του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
  • Εφόσον διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος. Στην περίπτωση αντικατάστασης, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Σε καμία περίπτωση δεν θα επιστρέφονται τα χρήματα στον πελάτη αλλά το προιόν θα αντικαθίσταται.
  • Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το ελαττωματικό προϊόν είτε μέσω ταχυδρομείου είτε μέσω Courier στις αποθήκες της Επιχείρησής μας.
  • Στην περίπτωση επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος μέσω ταχυδρομείου, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.
  • Στην περίπτωση επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος μέσω Courier, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα αποστολής (του ελαττωματικού προϊόντος) προς την εταιρία μας. Τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος επιβαρύνουν την εταιρία μας.
  • Εφόσον διαπιστωθεί αποδεδειγμένα από την εταιρία ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, η εταιρία επιστρέφει το προϊόν αυτό στον πελάτη με έξοδα του τελευταίου.  

Γ. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς / πώλησης για τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, χωρίς να υποχρεούται να μας ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή τους, εντός προθεσμίας δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβει τα προϊόντα. Η προθεσμία των δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ξεκινάει από την επόμενη ημέρα της παραλαβής των προϊόντων.

  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά με αποστολή email (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) στη διεύθυνση info@pedag.gr ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας είτε με τηλεφωνική ενημέρωση από τον πελάτη για την πρόθεσή του υπαναχώρησης και την άμεση αποστολή από την Ιστοσελίδα μας προς αυτόν του εντύπου της Δήλωσης Υπαναχώρησης.
  • Η Επιχείρησή μας είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση ότι παρέλαβε τη δήλωση υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει στην κατοχή της.
  • Από την ημέρα κατά την οποία θα μας δηλώσετε την επιθυμία σας να υπαναχωρήσετε, υποχρεούστε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το κατάστημα μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
  • Το κόστος αποστολής / επιστροφής των προϊόντων στην εταιρία μας επιβαρύνει τον πελάτη.
  • Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το επιστρεφόμενο προϊόν, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (as new) όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές /αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, κ.τ.λ.) όπως επίσης και την απόδειξη λιανικής. Τα προϊόντα που είναι σφραγισμένα πρέπει να επιστρέφονται σφραγισμένα.
  • Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
  • Εάν το προϊόν δεν πληροί τους ανωτέρω όρους η Επιχείρηση δύναται να μην το αποδεχθεί και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση και το προϊόν θα επιστρέφεται στον χρήστη με δική του δαπάνη.
  • Σε κάθε περίπτωση, οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν κατά την επιστροφή του προϊόντος προς την Ιστοσελίδα ή το κατάστημα, βαρύνει αποκλειστικά τον χρήστη.

Επιστροφή Χρημάτων

  • Από την ημέρα κατά την οποία θ’ ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση, η εταιρία μας υποχρεούται να σας επιστρέψει τα χρήματα σας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών και αφού παραλάβουμε τα προϊόντα.
  • Στην περίπτωση που επιστρέψετε όλα τα προϊόντα που αγοράσατε (το σύνολο της παραγγελίας σας), τότε θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων και όχι τα έξοδα αποστολής στην περίπτωση που η παραγγελία σας επιβαρύνθηκε με έξοδα αποστολής.
  • Στην περίπτωση που επιστρέψετε ένα μέρος μόνο των προϊόντων που αγοράσατε από το κατάστημα μας, τότε θα σας επιστρέψουμε μόνο την αξία των προϊόντων που επιστρέφετε.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.
  • Στην περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας έγινε μέσω πιστωτικής τότε η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει μέσω της υπηρεσίας πιστωτικής. Στην περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας γίνει με αντικαταβολή ή με τραπεζικό έμβασμα, τότε η επιστροφή θα γίνει με κατάθεση σε προσωπικό σας τραπεζικό λογαριασμό. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε τον αριθμό του τραπεζικού σας λογαριασμού (IBAN). Το πρώτο όνομα ως δικαιούχου στον τραπεζικό λογαριασμό πρέπει να είναι το όνομα του πελάτη.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης αφορά σε καινούργια προϊόντα και όχι σε ελαττωματικά τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους και τους όρους επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και χωρίς να χρησιμοποιηθεί το αγαθό /προϊόν. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Η εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα, χρησιμοποιημένα, χωρίς τη ταινία ασφαλείας ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 Για οποιαδήποτε επικοινωνία προς την Ιστοσελίδα παρακαλούμε αποστείλατε ηλεκτρονική επιστολή (email) στη διεύθυνση info@pedag.gr ή τηλεφωνικώς στο +30 210 5146281.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Who we are

Suggested text: Our website address is: https://pedag.gr.

Comments

Suggested text: When visitors leave comments on the site we collect the data shown in the comments form, and also the visitor’s IP address and browser user agent string to help spam detection.

An anonymized string created from your email address (also called a hash) may be provided to the Gravatar service to see if you are using it. The Gravatar service privacy policy is available here: https://automattic.com/privacy/. After approval of your comment, your profile picture is visible to the public in the context of your comment.

Media

Suggested text: If you upload images to the website, you should avoid uploading images with embedded location data (EXIF GPS) included. Visitors to the website can download and extract any location data from images on the website.

Cookies

Suggested text: If you leave a comment on our site you may opt-in to saving your name, email address and website in cookies. These are for your convenience so that you do not have to fill in your details again when you leave another comment. These cookies will last for one year.

If you visit our login page, we will set a temporary cookie to determine if your browser accepts cookies. This cookie contains no personal data and is discarded when you close your browser.

When you log in, we will also set up several cookies to save your login information and your screen display choices. Login cookies last for two days, and screen options cookies last for a year. If you select "Remember Me", your login will persist for two weeks. If you log out of your account, the login cookies will be removed.

If you edit or publish an article, an additional cookie will be saved in your browser. This cookie includes no personal data and simply indicates the post ID of the article you just edited. It expires after 1 day.

Embedded content from other websites

Suggested text: Articles on this site may include embedded content (e.g. videos, images, articles, etc.). Embedded content from other websites behaves in the exact same way as if the visitor has visited the other website.

These websites may collect data about you, use cookies, embed additional third-party tracking, and monitor your interaction with that embedded content, including tracking your interaction with the embedded content if you have an account and are logged in to that website.

Who we share your data with

Suggested text: If you request a password reset, your IP address will be included in the reset email.

How long we retain your data

Suggested text: If you leave a comment, the comment and its metadata are retained indefinitely. This is so we can recognize and approve any follow-up comments automatically instead of holding them in a moderation queue.

For users that register on our website (if any), we also store the personal information they provide in their user profile. All users can see, edit, or delete their personal information at any time (except they cannot change their username). Website administrators can also see and edit that information.

What rights you have over your data

Suggested text: If you have an account on this site, or have left comments, you can request to receive an exported file of the personal data we hold about you, including any data you have provided to us. You can also request that we erase any personal data we hold about you. This does not include any data we are obliged to keep for administrative, legal, or security purposes.

Where we send your data

Suggested text: Visitor comments may be checked through an automated spam detection service.

Save settings
Cookies settings